Snídaně

Každý úspěšný den by měl odstartovat pořádnou snídaní. Snídaně by měla být vyvážená, měla by nás zasytit na část dopoledne a měla by náš organismus po dlouhé noci nastartovat do celého dne.

RÝŽOVÁ KAŠE Z ROSTLINNÉHO MLÉKA S AGÁVE SIRUPEM A EXTRA DÁVKOU  OVOCE
1_kašeINGREDIENCE:
♥ 300ml mléka rostlinného
♥ celozrnná rýžová kaše (Nomina, Natura Hustopeče)
♥ agáve sirup
♥ směs semínek (chia, sezamové semínko, slunečnicové…)
♥ čerstvé ovoce (malina, kiwi, banán,…)
♥ mletá skořice
♥ kakao

 

POSTUP:
Mléko přelijeme do menšího rendlíku a dáme vařit. Jakmile je mléko teplé sundáme a začneme pomalu vmíchávat rýžovou kaši. Vmícháváme opravdu pomalu a postupně, protože kaše po chvíli ještě zhoustne. Kaše by neměla být příliš hustá, ale ani by neměla být příliš řídká.
Zhoustlou kaši přendáme do misky a lehce poprášíme kakaem a skořicí. Posypeme semínky (krásně pak křupou). Nakonec kaši poklademe ovocem a lehce zakápneme agáve sirupem. Luxusní snídaně je na světě!

KAŠE Z VLOČEK

Ovesné vločky - dají sep řipravit na mnoho různých způsobů. Hodně vlákniny a málo kalorií.

INGREDIENCE:
♥ 2 hrnky vloček ( ovesných, žitných, ječných, rýžových nebo kukuřičných)
♥ 8 hrnků vody
♥ špetka soli

POSTUP:
Vločky večer propereme ve vodě a namočíme je do vody, ve které je ráno budeme vařit. Hrnec podložíme rozptylovací síťkou. Kaši uvedeme do varu, sebereme pěnu a přidáme špetku soli. Vaříme na mírném ohni. Kaši často mícháme a když je třeba, přidáme vodu. Na talíři kaši ozdobíme vařenou zeleninou, a posypeme opraženými nasekaným ořechy nebo semínky ( dýňovými, slunečnicovými).